پینه دستان

پینه دستان


رئیس کانون شورای اسلامی کارمازندران گفت: دولت باید سیاستهای انقباضی و انحصارگرایی را کنار بگذارد و ناظر بر اقتصاد و تولید عمل کند.
«میرعلی شیر افکن» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: این تغییر رفتار دولت علاوه بر ایجاد انگیزه در سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری باعث می‌شود مردم با انتقال سرمایه‌هایشان به بخش تولید و صنعت عملا در بهبود اقتصاد کشور مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در واقع نظارت دولت به همراه سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و مشارکت مردم به ایجاد امنیت در بازار کار و سرمایه منجر خواهد شد.

شیر افکن یادآورشد: گسترش روابط سیاسی با کشورهای توسعه یافته، استفاده از در آمدهای حاصل از فروش نفت جهت سرمایه گذاری در صنایع مادر و پایه، سهل و آسان کردن مقررات بانکی، گمرکی و تجاری، سرعت بخشیدن به مقررات اداری و تشویق تولید کنندگان واقعی می‌توانند علاوه بر ایجاد امنیت در بازار سرمایه به اشتغال پایدار مجر شوند.

رئیس کانون شورای اسلامی کارمازندران تصریح کرد: نتیجه این اقدامات علاوه بر ترویج قانون مداری، تامین امنیت شغلی کارگران و تامین امنیت سرمایه گذاری خواهد بود.

این فعال جامعه کارگری با اشاره به نزدیک شدن به 29آبان ماه و سالروز تصویب قانون کار گفت: قانون کار حداقل حمایت‌های ممکن را از کارگران به عمل آورده است و اگر قرار باشد دامنه این چتر حمایتی وسیع‌تر شود استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد این چتر حمایتی کوچک‌تر شود صد در صد با آن مخالفت می‌کنیم، پای مخالفت خود می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم چنین اتفاقی بیافتد.

رئیس کانون شورای اسلامی کارمازندران گفت: اگر قانون کار فعلی درست اجرا شود قراردادهای دائم به‌ خودی‌ خود جای قرارداد‌های موقت را می‌گیرند، طبقه بندی مشاغل در کارگاه‌ها اجرا می‌شود و کارگران دیگر حداقل بگیر نخواهند بود.

 

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: سه شنبه 18 / 8 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com